W nowoczesnych przestrzeniach coraz częście stosowane są typy zestawów pracowniczych open-space. To nowoczesny sposób urządzania przestrzeni biurowej pozwala na dowolną konfigurację przestrzeni, jednocześnie ułatwia zarządzanie pracownikami. Jak dobrać wyposażenie biura open-space?
Czas to pieniądz
Uniwerssalne przysłowie „czas to pieniądz” nie traci na znaczeniu. Współcześnie przy udziale komputerów możliwe jest zarządzanie personelem biura czy fabryki przy jednoczesnym kontrolowaniu wydajności ich pracy. Od końca lat 90 panującym trendem przy urządzaniu biur jest paradygmat stylistyki open-space. Przestrzenie otwarte rządzą się zupełnie innymi zasadami niż znane z lat 80 biura typu Box.
W pomieszczeniach takich zarządzanie odbywa się przy udziale systemów komputerowych. To nadaje nam możliwość rozstawiania pracowników w sposób ułatwiający im wzajemną komunikację i wspólną pracę nad projektem.
Dzięki modułowym meblom biurowym złożenie dobrej przestrzeni staje się łatwe do przeprowadzenia oraz późniejszych modyfikacji. Rozmieszczenie pomieszczenia nadaje się więc znakomicie do pracy nad projektami, które nie są w pełni trwałe.
Zarządzanie czasem w biurze – jakie zegary do biura?
Jeżeli podczas projektowania przestrzeni biurowych dochodzi do pytania, czy dobry, wyraźny zegar dobrany w sposób odpowiedni do przestrzeni w której się znajdujemy będzie dla Nas odpowiednim rozwiązaniem – koniecznym bardziej lub mniej to jednak ważne będzie tutaj odpowiednie.
Ścienne zegary biurowe to bardzo ważny element wystroju biura. Pomimo iż większość pracowników w nowoczesnych branżach pracuje na komputerach, oraz korzysta zarówno z kalendarzy jak też zegarów komputerowych to jednak zastosowanie zegara ściennego czy biurkowego nadaje większą dyscyplinę podczas pracy nad projektami.
W otwartych przestrzeniach biurowych zegary stojące na biurkach to ważny element podczas pracy ograniczonej czasem i deadline. Ważne jest też, aby dla wygody i współpracy osób przebywających w biurze zawiesić w najbardziej widocznych miejscach odpowiednio dopasowane do wystroju nowoczesne zegary biurowe na ścianę.
Czytelność czasu w jakim operujemy podczas wykonywania prac biurowych nadaje nam odpowiedniego charakteru pracy. Dzięki niemu możliwe jest sprawne zarządzanie personelem, a zegary stojące poprawiają nie tylko wystrój ale też pozwalają sprawnie zarządzać czasem.